11المميز لديناالفنون والإعلامفن و ثقافة

#تامر_حسني وابنتيه ودعمه في حفل #ألميريا_الإسباني

نشر الفنان #تامر_حسني عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي #إنستقرام، صورة تجمعه بابنتيه تاليا وأمايا.

تامر_حسني وابنتيه ودعمه في حفل #ألميريا_الإسباني
تامر_حسني وابنتيه ودعمه في حفل #ألميريا_الإسباني

ودعمهم الشديد له في حفله الذي أقيم في نادي ألميريا الإسباني الذي يمتلكه المستشار #تركي_آل_الشيخ بمناسبة صعود الفريق إلى #الدوري_الإسباني للدرجة الأولى ولعبه وسط الكبار #ريال_مدريد و #برشلونة.

وشارك تامر حسني صورته مع ابنتيه حيث علق عليها وقال: “قبل صعودي المسرح للحفل الأسطوري لنادي الميريا بإسبانيا .

تامر_حسني وابنتيه ودعمه في حفل #ألميريا_الإسباني
تامر_حسني وابنتيه ودعمه في حفل #ألميريا_الإسباني

اللي هحكيلكوا كل تفاصيله في البوست القادم مش عارف انسى لحظة لما شافوني خايف عشان اول مره اواجه جمهور اسباني بالكامل و مكنتش عارف ازاي هيستقبلوني فكان باين عليا التوتر”.

وأضاف: “فضلوا جانبي طول الوقت و بيدعولي و بيقولولي متخافش يا بابا لحد ما نزلت كواليس ارض الملعب متفائل بدعواتهم و طبعاً المفاجأه استقبال الجمهور الاسباني ليا و ليها بوست خاص،و طبعاً استاذ آدم معانا بس كان نايم كالعاده عشان الوقت كان متأخر. ربنا يخليكوا ليا يا فرحة عمري”.

اقرأ المزيد من صحيفة هتون الدولية

وكشف الشاعر الغنائي أحمد المالكى، عن كواليس تعاونه مع تامر حسني، في أغنية “خدنا مناعة”، ضمن ألبومه الجديد “عشأنجي”، الذى طرحه عبر يوتيوب منذ أيام قليلة، مشيرًا إلى أنها من كلماته وألحان بلال سرور، توزيع توما، جيتار مصطفى نصر، طبلة أحمد العيادي وهندسة صوت جلال فهمي.

وتقول كلمات الأغنية: “نفوق شويه في إيه يا جماعة.. ومانجريش ورا ناس بياعه، اللي استغني بره دماغنا.. يمشي وغيره يجي في ساعة، نفوق شوية في إيه يا جماعة.. إحنا خلاص كده خدنا مناعة، فاكرينا هانموت من غيرهم.. وأهو طلع الموضوع إشاعة، ويعوض الله يعوض الله يعوض الله.. لو كان فيهم خير كان طرح يعوض الله.. داحنا المفروض نعمل فرح ويعوض الله، نخرج ونسهر بقي يا جماعة.. بأحلى لبس على الشماعة، نتعرف على ناس شبهنا.. من فضلكو حبة شجاعة”.

يشار إلى أن الفنان تامر حسني يعرض له حاليا في السينما فيلم «بحبك»، ويشاركه في البطولة هنا الزاهد، حمدي الميرغني، هدى المفتي، مدحت تيخا، تميم عبده، عمرو صحصاح.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى